8/12/2011

answers!

Lempiväri?
Vaikein kysymys ikinä :-D Se vähän vaihtelee fiiliksen mukaan.

Mistä ostat vaattees?
Ihan peruskaupoista. H&M ja GT ehkä ne yleisimmät, kirppareita tulee myös joskus kierreltyä. Ja sit randomostoksia randompaikoista.

Mitä mieltä oot siitä, että sulle on tullu hetkessä ainakin sata uutta lukijaa? :>
Se on ihan hullua, mä en vieläkään sisäistä sitä ja tuskin tuun sisäistämäänkään :-D Mut aivan sairaan mahtavaa et noin moni haluaa lukea mun juttuja!  :-)

Onko se Pieti niinkun sun poikaystävä vai mikä?
On juu :-D

Meikkaatko paljon, jos meikkaat ees vähän, nii mitä meikkejä yleensä käytät?
Meikkaan mä joo. Laitan aina jotain meikkivoidetta, kulmakynää ja ripsaria. Välillä myös eyelineriä, puuteria/aurinkopuuteria ja niin :-D

Minkä väriset sun hiukset on ihan oikeesti :)?
 Aikalailla tällaset ku ne nyt on, eli blondit :-D

Lempiblogi?
Pahan pistit… Itkisitkö onnesta ja What clowns are we on siinä kärjessä ehkäpä :-)

Lempikappale täl hetkel?
Rammsteinia, ihan mikä biisi vaan. Ainakin melkein.

Oudoin tapa?
Mulla on jotain ihan tyhmiä neuroosinomaisia tapoja, joihin liittyy aina se että jotain pitää keretä tehdä niin ja niin monta kertaa tietyllä aikavälillä tai jotain kauheeta tapahtuu. Weird :-D Yksinkertasesti vaikka että pakko keretä kävellä ton postilaatikon ohi ennenku takaa tuleva auto menee ohi. Näin mä teen mun elämästä vaikeeta :-D

Parhaat luonteenpiirteet?
Varmaan avoimuus, kiltteys ja empaattisuus.

…huonoimmat?
No toisaalta tuo liika kiltteys ainakin joskus, herkkyys myös. Oon kans tosi saamaton ja laiska aina väärään aikaan. Ja asioiden jännittäminen - inhoon sitä.

Seurustelekko?
Kyllähän mää :-)

Millaisista pojista tykkäät?
Tuollasista niinku tuo Pieti :) Luotettava, ihana, rehellinen, turvallinen. Nii ja kiva ulkonäkökään ei ole pahitteeks.

Odotatko koulun alkua? :D
No tavallaan joo, se eka päivä ja sen odottaminen/siihen valmistautuminen on aina kivaa, mut muuten en kyllä tosiaankaan odota :-D

Mistä aineista tykkäät ja mitä inhoot?
Tykkään matikasta sillon ku onnistun ja sillon ku en onnistu, vihaan sitä eniten maailmassa. Tykkään kans kielistä, kuviksesta ja musiikista.

Millanen oot? ootko hiljanen,äänekäs,kiltti tyttö vaai :DD
Omana ittenäni ja hyvässä seurassa oon ja hyväntuulinen höpötän vähän liikaa. Äänentaso riippuu ihan mielentilasta, jos vitutuskäyrä on korkeella niin en puhu mitään.

Haluisiks asua jossain isommassa paikassa?
Haluisin mä aina välillä. Isommassa paikassa ois tietty vähän enemmän sitä vipinää, mut mä viihdyn täällä ihan hyvin :-) Mä oon asunu Helsingissä elämäni ekat kaks ja puol vuotta, ja voi olla et tulevaisuudessa löydän itteni taas sieltä. Who knows.

Pienen paikan hyvät/huonot puolet?
Täällä on rauhallista ja no, turvallistakin. Ja täältä on aina siistiä lähteä johonkin edes vähän isompaan paikkaan :-D Huonoja puolia sitten... Täällä suunnilleen kaikki tietää toisensa ja sen myötä myös toistensa jutut. Paskapuhe kiertää erinomaisen hyvin :-D Sit myös pitkät välimatkat sekä harvat ja hemmetin kalliit bussit pistää välillä ketuttamaan.

Lempiväri?
Se vaihtelee.

Lempikirja?
Vettä Elefanteille, kun mä luen sitä tällä hetkellä ja se on parhaiten mielessä :-D

Harrastatko mitään urheilulajia? :)
Mä oon harrastanu uintia 6 vuotta, josta 5 kilpauintia. Lopetin tossa vuos sitten lukion alkamisen ja kadonneen motivaation takia. Toisinaan mulla on vähän ikävä niitä karmeita aamukuuden harkkoja ja meidän aivan mahtavaa treeniporukkaa. Nyt mä en varsinaisesti enää harrasta mitään lajia.

Mitä kuuluu?
Jos tätä sairasta päänsärkyä ei oteta huomioon niin melko hyvää, kiitos kysymästä :-)

Mitä urheilulajia et voi sietää?
Koripalloa, hiihtoa, vesijuoksua… Ne on perseestä.

Millainen puhelin sulla on?
Nokian E66, joka on ihana, mutta luultavasti elämänsä ehtoopuolella jo. Kyynel  :-(

Minkä värinen paita sulla on päälläs?
Vaaleensini-valko-raidallinen toppi

Millaset ihmiset sua ärsyttää?
Aika monenlaiset… :-D Yksittäiset tyhmät piirteet, mut yleensä sellanen ylenpalttinen päteminen ja egoilu pistää suututtamaan. Ja sovinistiset tai muuten kuvottavat miehet.

Mikä on sun lemppari jälkiruoka?
Banana Split kaikilla herkuilla ja hyvin tehtynä, bueno!

Käytätkö itseruskettavia ?
Viimetalvena kokeilin, mut ei se oo mun juttu :-D Eli siis en käytä.

Värjäätkö hiukset ite vai kampaamos?
Kampaamossa mä oon tainnu kaikki värjäykset tehdä.

Suosikkikauppa?
En osaa vastata tähän :-D

Suosikkikaupunki?
Helsinki näin Suomen puolelta, ehdoton suosikki löytyy varmaan jostain vähän muualta sit kun pääsen siellä käymään :-)

Silmienväri?
Sininen.

Suosikkikappaleita?
Rammstein on edelleen aika kovassa kuuntelussa, mut jos nyt muita lemppareita tähän luettelisin, niin The Offspring - A lot like me, Massive Attack - Teardrop, Mumford & Sons - Little lion man...

Treenaatko?
 Mä käyn salilla ja lenkillä säännöllisen epäsäännöllisesti, tulevana syksynä toivottavasti vähän säännöllisemmin! :-D Ja kaipa mä palaan sinne altaaseenkin, tällä kertaa ihan vaan sunnuntaiuimarina.

Paljo saat kuukaus/viikkorahaa, ja saaks muutenki paljo fyrkkaa porukoiltas?
En saa mitään säännöllistä kuukausi- tai viikkorahaa, mut kyl mä noin muuten aina tarvittaessa saan jos pyydän.

Minkä ikäinen oot?
16, täytän lokakuussa 17 :-)

Missä asut?
Melko pienessä paikassa :-D Etelä-Savoa tää on.

Mikä sun etunimi on?
Maisa.

Onko sulla lemmikkejä?
Mulla on koira, labradorintoheltaja.

Sisaruksia?
Yks pikkuveli löytyy.

Jos asut pääkaupunkiseudulla niin missä koulussa oot?
Enpä asu siellä :-D

Mikä kamera sulla on?
Canonin EOS 450D.

Ootko tyytyväinen pituutees?
En :-D Haluisin olla lyhyt.

Säilytätkö synttärikortit?
Harmittavan usein kyllä :-D Niitä pyörii tuolla arkistoissa ties miten monen vuoden takaa…

Tykkäätkö laittaa ruokaa?
Tykkään mä :-)

Pelkäätkö ampiaisia tai hämähäkkejä?
Amppareit joo, hämiksiä siedän niin kauan kun ne pysyy poissa mun huoneesta ja sängystä.

Ku juot kaakaota nii valitsetko jonku tietyn mukin/lasin tai mahdollisimman kivan vai otatko sen mikä ensimmäisenä käteen sattuu?
Meillä on aika tuhti muumimukivalikoima, ja mä valkkaan sieltä aina jonkun tietyn ja sillä hetkellä mahollisimman kivan :-D Eli eka vaihtoehto.

Kuinka pitkä oot?
170 cm.

Juotko yleensä alkoholijuomii?
Juon aika harvoin.

Poltatko?/ ootko maistanu?
En polta, en oo koskaan maistanu ja tuskin tuun koskaan maistamaankaan.

Kiitosta vaan kaikille, jotka rohkenitte kysyä jotain! Sain ympättyä kaikki yhteen postaukseen eli enempää näitä ei tältä erää tule :-)

6 comments:

  1. Oudoin tapa?
    Mulla on jotain ihan tyhmiä neuroosinomaisia tapoja, joihin liittyy aina se että jotain pitää keretä tehdä niin ja niin monta kertaa tietyllä aikavälillä tai jotain kauheeta tapahtuu. Weird :-D Yksinkertasesti vaikka että pakko keretä kävellä ton postilaatikon ohi ennenku takaa tuleva auto menee ohi. Näin mä teen mun elämästä vaikeeta :-D < Eeei oo totta, mä teen kans tollee! :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous12/8/11

    tätä ei taiettu kysyy tossa eli minkä ikänen oot? :)

    ReplyDelete
  3. Oudoin tapa?
    Mulla on jotain ihan tyhmiä neuroosinomaisia tapoja, joihin liittyy aina se että jotain pitää keretä tehdä niin ja niin monta kertaa tietyllä aikavälillä tai jotain kauheeta tapahtuu. Weird :-D Yksinkertasesti vaikka että pakko keretä kävellä ton postilaatikon ohi ennenku takaa tuleva auto menee ohi. Näin mä teen mun elämästä vaikeeta :-D < Eeei oo totta, mä teen kans tollee! :D < voieii, mäkin teen :-----D !

    ReplyDelete
  4. Mulla on jotain ihan tyhmiä neuroosinomaisia tapoja, joihin liittyy aina se että jotain pitää keretä tehdä niin ja niin monta kertaa tietyllä aikavälillä tai jotain kauheeta tapahtuu. Weird :-D Yksinkertasesti vaikka että pakko keretä kävellä ton postilaatikon ohi ennenku takaa tuleva auto menee ohi. Näin mä teen mun elämästä vaikeeta :-D << Apua, luulin olevani ainut! Mut on näyttävästi muitakin... :-D Mun on aina esim. pyörätiellä pakko ehtiä kävellä vaikkapa neljän sellasen katkoviivan ohi, ennen kun joku auto ohittaa mut.

    ReplyDelete
  5. Mulla on jotain ihan tyhmiä neuroosinomaisia tapoja, joihin liittyy aina se että jotain pitää keretä tehdä niin ja niin monta kertaa tietyllä aikavälillä tai jotain kauheeta tapahtuu. Weird :-D Yksinkertasesti vaikka että pakko keretä kävellä ton postilaatikon ohi ennenku takaa tuleva auto menee ohi. Näin mä teen mun elämästä vaikeeta :-D <- aaaa vihdoinki ihminen joka tekee samallai! :--D + toi muumimuki juttu.. yleensä mietin jopa ''jos en juo tosta joku muu kerkee juoda ja sit se menee tiskiin''.. :--D haha

    ReplyDelete
  6. jenni: Jee, en oo ainut! :D

    Ano: Kysyttiin siinä, oon 16 :-)

    Ida-Emilia: Hyvähyvä, tervetuloa kerhoon! :D

    Elina: Joo, samoilla mennään täälläkin :D Tosi ärsyttävää, eikö?

    Jasmin: Hahaa :-D Mä en noin pitkälle kai oo miettinyt noitten muumimukien kans, mut on silti elämää tärkeämpää valita aina se kivannäkösin sieltä ;-)

    ReplyDelete