7/24/2011

WHAAAAAT

...otsikko kuvaa ehkä jollain tapaa näitä fiiliksiä mun seuratessa tota lukijamäärän kasvua... Siis mitä :-D Yli kuudenkymmenen lukijan tupsahtaminen tyyliin päivässä on jotain sellasta, mitä mä en ikinä osannut odottaa. Mä pahaa aavistamatta suunnittelin jotain pienimuotosta viidenkymmenen (tai jossain hamassa tulevaisuudessa jopa sen sadan) rikki menemisen juhlistamiseksi. No, nyt ne molemmat poksahti niin ikään päivän sisään, joten... Olen sanaton :-D Ennen kaikkea suuret kiitokset Emmi, Mariia ja Sanni, jotka rankkasitte tän jopa viiden parhaan joukkoon!

Joo, jospa tää hypetys tästä laantuisi... Tällä hetkellä mä lojun hotellin sängyllä Helsingissä. Tää parin päivän reissu on puhtaasi shoppailulle pyhitetty, me likes! Tänään kerettiin kierrellä vähän kauppoja ja tein pari ostosta, huomenna sit hiukan perusteellisempaa tuhlaamista!

8 comments:

  1. mä tulin lukee tätä postausta ja sitä ennen katoin lukijamäärääs niin olin itekkin vähän että mitä eikös tossa vielä joskus vähän aikaa sitten ollu joku 50 lukijaa :D mutta johtuu varmaan just siitä että noi emmi, mariia ja sanni laitto sun blogin blogeihinsa :) mäki löysin tän ton mariian blogiesittelystä

    ReplyDelete
  2. love the fact your blog name is in spanish.
    sabes hablar español? it is my native language :D

    ReplyDelete
  3. ela: Joo-o, ihan hullua :-D taitaa noi pari muutakin sun tavoin olla löytäny tän ton blogiesittelyn kautta :)

    Paula: Nice to hear that you like it :) hahaa, i don't speak any spanish... The name comes just from Coldplay's same called song, you know :)

    ReplyDelete
  4. ensinnäki oot tosi nätti ja sul on ihanat hiukset :) on pakko jäädä seurailee :>

    ReplyDelete
  5. Anonymous27/7/11

    Niistä viidestä blogista jotka Emmi, Mariia ja Sanni valitsi, sun on mun mielestä ehdottomasti paras ! (:

    ReplyDelete
  6. Heli: Ää, kiitos :)
    Ano: Eikä :D No mahtavaa että tyksit :)

    ReplyDelete
  7. Ää sulla on ihana blogi!
    Alan kyllä lukemaan !! (=

    ReplyDelete
  8. Ellu: Hii, tervetuloa vaan :)

    ReplyDelete