7/10/2011

tämmösii

Heitän tähän nyt nää ostokset, jotka Italiasta tarttu mukaan. Eipä näitä hirveemmin ole, mut sitä enemmän tykkään! Oisin kyllä tietysti voinu roudata vielä matkalaukullisen verran lisää juttuja sieltä... hihiii

Niin ja joo, mä en edes yritä muista niiden pikku puotien nimiä, joista mä noita löysin :-D Benetton poikkeuksena.

487878
Musta toppi ja tollanen lyhyt pitsitoppi

086999
Korkeevyötäröinen hame

IMG_4793
Shortsit (tai partiopöksyt Pietin sanojen mukaan...)

IMG_4796
Benettonin toppi

IMG_4802
Söpö pikku laukku, jotain tällasta oon ettiny pitkään!

IMG_4805
Äidin mulle ostama rannekoru

IMG_4808
Lacosten namihajuvesi, viimehetken pakko-ostos lentokentältä

Siinä ne! Hmm, huomisaamuna mä lähen hakemaan Millan takasin kotiin sieltä missä se oli viikon ajan hoidossa. Oivoi, onhan sitä pullanaamaa jo vähän ikäväkin... :) Samalla mä piipahdan kaupoilla IHAN VAAN kattomassa jotain pientä Marille ja Olgalle. Mari on lähössä sunnuntaina Meksikoon koko vuodeks, hui apua! Olga taas on meidän ihana menneen vuoden vaihtari Meksikosta. Ne pitää nyt pienimuotoset läksiäiset ja i'm invited!

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. oooi hienoja juttuja oot löytäny :) just tollasta vetoketjullista, ihan perusmustaa korkeavötäröistä hametta oon iteki ettiny. kivanolonen blogi muutenki!

    ReplyDelete
  3. Heh, mä painin ihan saman ongelman kans :D kunnes löysin ton viimein! Kiitosta vaan :)

    ReplyDelete