7/18/2011

nobody's perfect. i'm nobody

IMG_5040
IMG_5051
IMG_5018
IMG_4992
IMG_4871
IMG_4932
Päivässä ehtii tekemään paljon enemmän, jos herää kuudelta aamulla. Ja kirjahyllyy siivotessa voi tehdä löytöjä - joo, löysin mun kivikautisen vanhan iPodin mallia 1GB ♥ Toivottavasti se herää vielä henkiin.

Tässä mun viimepäiviä juu. Mä kävin syömässä jäätelöö Anniinan kans ja surkuttelemassa loman valumista käsiin ja sitä, miks lentoliput nykkiin on niin kalliita. Mä näin Venlaa ja mäykkyjä pitkästä aikaa ja hyvästelin Marin ja Olgan isossahalissa itkien.


Kohta me kokataan Pietin kans jotain hyvää ja huomenna suunnitelmissa olis taas hiukan mökkeilyä. Musta kuuluu täällä taas sitten kun kuuluu, jos kuuluu. Kuuluu kyllä. Kuu luu.

7 comments:

  1. ihana blogi sulla! aloin lukijaks hehe :)

    ReplyDelete
  2. tooosi kiva blogi! sait uuden lukijan! (: ja meethän kurkkaseen munkin blogin: shnannas.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. sait mustakin uuden lukijan! :D tsekkaas mun oma blogi kans

    http://laurasxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Voi vitsi kuin ihana blogi sulla! Kuvat on niin tarkkoja ja nättejä, just sellasia, mitä ite tykkään postailla. :-D Sait musta(kin) lukijan!

    ReplyDelete
  5. Anonymous28/7/11

    hyviä leffoja tossa kuvassa ;)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. ela: Kiitos :)

    snanna: Kiitosta vaan, ja käyn kurkkasee :-)

    Laura: Kiitti :) käydäänpä visiitillä!

    Johanna: Voee kiitos!

    Ano: Heh, kyllä ;-) Anniina lainas nuo leffat multa ja sen takii ne pääsivät kuvaan.

    ReplyDelete