7/10/2011

casale belforte

@Finland! Me kotiuduttiin yöllä jossain kolmen maissa ja mä hipsin Pietin kans suoraa tietä autosta nukkumaan. Olo oli kyllä kaiken sen loputtoman autossa, bussissa ja lentokoneessa istumisen jäljiltä aika erittäin ryytynyt, mutta mahtava! Päivä on alkanut tällein pikkuhiljaa, oli ihanaa päästä kunnon suihkuun ja syödä ruisleipää. 

Mistähän mä oikeen alottaisin... Todetaan vaikka niin, että viikko oli aivan huikean siisti! Mä voisin tehdä täyskäännöksen ja suunnata hetipaikalla takasin Italian maisemiin, kiitos!
Viikko on niiin lyhyt aika näkemään ja kokemaan kaikkea mitä tarjolla olis, mut ihan tarpeeks tuli kuitenkin touhuttua kaikennäköistä. Me kierreltiin lähikaupunkeja ja kyliä, shoppailtiin, samottiin auringonkukkapellolla, sammakkolammella ja vuorilla, vietettiin päiviä uima-altaalla ja syötiin pitsaa, hehes. Meillä oli ihana iso talo ja pihapiiri. Viimenen päivä vierähti Roomassa ja 37 asteen kuumuudessa haahuillessa.


En mä osaa sen suuremmin höpötellä, kuvat kertokoon lisää mun puolesta! Tuli otettua lähemmäs tuhat räpsyä reissun aikana :-D Tässä on nyt jotain, lisää mä tungen luultavasti myös seuraaviin postauksiin. Niin ja ostokset, niitä mä koetan tänään kuvailla ja esitellä sitten täällä!

IMG_3890
IMG_3926
IMG_3877
IMG_4652
IMG_3732
IMG_4541
IMG_4060
IMG_4189
IMG_4291
IMG_4630
IMG_4547-horz
IMG_4318-horz
IMG_4576-horz
IMG_4331-horz
IMG_4324-horz
IMG_3668-horz

No comments:

Post a Comment