6/17/2011

we feel a storm

Vein tällä viikolla läjän kuvii kehitettäväks, vihdoin! Viimekerrasta on tovi ja mä olin jo kyllästyksissäni ottanu vanhat kuvat tolta seinältä pois. Siinä on nyt ollu vaan tollanen mun isän taannoin kuvaama taulu. Mutjoo, mä olin reipas eilen ja sain tosta omasta mielestä ainakin ihan kivan näköisen! Siinä on nyt noita uusia ja vanhojakin kuvia sekä pari lehdistä leikattuu jutskuu.

Nyt mä voisin alkaa pakkailla vähän, huomenna lähtö yhentoista maissa till Sverige! Huisii. Palaillaan maanantaina :-)


798709
IMG_2831

3 comments:

  1. Moi! Tässä tämä arvostelu sun blogistas ja kiitos omastas mun blogia kohtaan :)

    +selkeitä kuvia
    +vähän tekstiä
    +nätti ulkoasu
    +kaunis kirjoittaja
    +monipuolisia ja hyviä kuvia

    -tota.. en mie oikein löytänyt miinuksia :D ehkä se ettet ole kovin omaperäinen mutta silti jotenkin kiinnostuin :0

    Ja hei jäin todellakin miettimään tuota sinun lukijamäärää.. Luulis oikeasti että sulla ois enemmän o.o

    ReplyDelete
  2. Ja hei. Mäki oon iha hulluna toivonu tommosta valokuvaseinää :) aivan ihana !

    ReplyDelete
  3. Kiitosta! Kiva kuulla et kiinnosti :)
    Hah, mä puolestani täällä hämmästelen et miten noita voi olla jo 30... :-D

    ReplyDelete