6/26/2011

vähän promoiluu

IMG_3305
IMG_3304
IMG_3283
IMG_3275
IMG_3306
Mun juhannus oli sen verran tylsä eikä se pitänyt sisällään juuri yhtään mitään, joten en ala siitä tarinoimaan sen enempää. Tai lisäämään hienoja kuvia tyyliin vau-tässä-on-kokko-jokaisesta-mahollisesta-kuvakulmasta, jotka taitaa käsittää suurinpiirtein koko juhannuksen kuvasaldon. Se siitä joo :-D

Tänään mä kävin illemmalla ottamassa muutaman kelpuutettavan promokuvan kokoonpanoaan hiljattain muuttaneesta Hotdog Plaguesta*, niitä näkyy tossa ylempänä. Lisää otetaan luultavasti vähän myöhemmin kesällä sekä viimeistään sitten, kun bändi on saanut ihan uuden kokoonpanon kasaan taas.

Ens viikoks mut on niin ikään sit pestattu vahtimaan tuttavaperheen kaheksanvuotiasta poikaa. Aika menee varmaan yhessä hujauksessa ja perjantaina mä löydän itteni keskeltä pakkaamisen tuskaa... Whii, viikon päästä oon jo Italiassa!

*Hotdog Plague on MYSPACE MIKSERI FACEBOOK

2 comments:

  1. UPEE BANNERI! ja kivoja kuvia :)
    käythä http://llottam.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. thanks :-) oon muuten käyny ennenki visiitillä sun blogissa!

    ReplyDelete