6/12/2011

spies hide out in every corner

IMG_2621
4958
IMG_2592l
IMG_2644

Ukkonen on siisti. Olin kattoo Pietin peliä niiden mustien pilvien tullessa päälle ja muutama jättimäinen pisara riitti kastelee läpimäräks. Mä yritin kuvata salamoita, mut reaktionopeudessa oli hieman toivomisen varaa eikä siis onnannu :-D Olin muuten viimeyön mökillä, huhheijaa ku oli kuuma!

Aattelin nyt paremman puutteessa tarinoida tähän vähän mun kesäsuunnitelmia :-) Ettei tule täytenä yllätyksenä kun mä yhtäkkiä pujahdan jonnekin reissuun.
Eli joo, ens viikonloppuna, tarkemmin lauantaista maanantaihin, mä lähen laivalle ja päiväkäppäilylle Tukholmaan. Juhannus menee varmaan mökkeillen, ja sen jälkeen oon viikon lastenvahtina. Heinäkuun ekaks viikoks onkin sit tarkotus suunnata isolla porukalla Italiaan, Toscanan ja Umbrian rajalle johonkin. Ootan!! Kesän lopussa saatan mennä isostelemaan melontariparille (koska ykkösripari jää risteilyn takia väliin), mut se on vielä todella auki.

Näillä mennään siis :-D Me saatiin muuten perjantaina se taimiurakka päätökseen (urakka todellakin, yhteensä yli 3000 pikku puunalkua niitä kun oli...), eli ens viikko menee kutakuinkin ihan vaan lomaillessa :---)

2 comments:

  1. Vau oot kaunis! (: ja IHANA toi letti!

    ReplyDelete