6/15/2011

pari uutta juttuu

Mä kävin tossa eilen kaupungilla etsiskelemässä jonkinlaisia vähän väljemmänpuoleisia toppeja. Mukaan tarttu kaks, joista tuo musta kylläkin on oikeestaan aivan järjettömän väljä ja vielä pitkäkin. Se vaan oli jotenkin hauska ton taskuyksityiskohdan (näkyyköhän se ees tossa kuvassa) ja roikkui vieläpä alerekissä, joten mä en jäänyt vatvomaan. Vöiden sun muiden avulla siitä saa kyllä kehiteltyä jotain kivaisaa. 

IMG_2795
Topit ja vyö H&M, legginssit Gina Tricot
IMG_2794
H&M tilauksessa olleet shortsit ja toppi
IMG_2798
Ekassa photossa vilahtanut vyö tarkemmin

Hmm, mä oon viettänyt ihan liikaa aikaa koneella. Johtunee ehkä sellasesta litterointihommasta, jonka äiti uskoi mulle (palkallista työtä!!). Suomennettuna siis kirjotan wordiin sanasta sanaan ja jokaista huokaustakin myöten noin tunnin mittasen nauhurilla äänitetyn haastattelun. Taitaa mulla olla noita haastatteluja vielä toinenkin, huh.

Vielä pari olennaista juttua. Mä tein tänään söpöjä sydämenmuotosia lettuja sekä söin karkkia ekaan kertaan kahteen kuukauteen, kun Pieti toi mulle yllärinä sirkusaakkosia. Virallisesti mun nyt varmaan pari kuukautta kestäneen lakon piti loppua loman alkaessa, mut mä vaan jotenkin jämähdin tähän :-D Life without candies on ihan kivaa.

8 comments:

  1. + Raikas (jos niin voi sanoa? :D) banneri
    + Kirjotat hyvin
    + Hyvälaatusia kuvia
    - Fontilla sais uutta ilmettä
    - Oon nähny samaa "viva la vida" otsikkoa monella

    ReplyDelete
  2. oi vitsi sulla on ihana blogi! oon ollut jo lukijana jonkun aikaa. Mun mielestä sun kannattais mainostaa blogias enemmän, koska oon ihan varma et saisit helposti lisää lukijoita(:

    ReplyDelete
  3. Henna
    Kiitti arvostelusta! Mä ite en oo viel törmänny viva la vidaan muualla mut voi hyvinki olla et moni muukin suosii sitä :-D

    sini
    oaa kiitos! Oon mä hiukan linkitellykin tätä demi.fi:n keskusteluihin ja linkitä blogisi -juttuihin :) Ihanaa tietää etten mä ihan turhaan täällä höpise, kun löytyy jo edes vähän sunkaltasii kiinnostuneita lukijoita :)

    ReplyDelete
  4. heh, saisinko kysyä sulta yhtä pientä juttua?(: että siis millä ohjelmalla sä oot muokannut ton bannerissa olevan sormus kuvan? Se on tosi hienosti muokattu(:

    ReplyDelete
  5. sini
    En mä oikeestaan oo ees muokannu sitä :-D taisin vaan säätää kontrastia vähän. Säädöt mulla on kuvaushetkellä yleensä aika napissa, etten mä muutenkaan sen suuremmin näitä kuvia muokkaile :) Mutjoo, Photofiltrellä ja Photoscapella mä suurimmaks osaks ehostan jos se on tarpeen. Tulipa stoori :-D

    ReplyDelete
  6. ookei kiitos tiedosta:D

    ReplyDelete
  7. oi ihana vaatepostaus! ♥

    kohtaonjoaamu.blogspot.com

    ReplyDelete