6/01/2011

näen selvästi värit

009876
Hiusnaamio ja kynsilakat Anttila, Pöllökoru Gina Tricot, Korkkarit Click, Sormus Glitter

IMG_1678
IMG_1707
IMG_1732
DONE! Ykkösluokka on kutakuinkin taputeltu ja nyt, vihdoin ja viimein, mä voin jättää kaiken kouluun liittyvän blogin ja ajatusten ulottumattomiin. Ihanaa!

Perjantaina me suunnataan lukioporukan kans Jyväskylään, ohjelmassa on kaikkee kiintoisaa yliopistosta museojumituksen kautta shoppailuun. Mulla ois toiveissa löytää JC ja sieltä yhet legginssit, jonkalaisia mä oon metsästäny ikuisuuden joka paikasta. Joo :-D Lauantaina ois sit parit ylppärit kierrettävänä, yhet mun serkun luona Porvoossa ja toiset sit täällä.

Mä kävin tänään kuumeisesti ettimässä kelpo ylppärilahjaa kaverille, ja lopulta löytyneen lahjan lisäks mukaan tarttui vähän muutakin. Kaupungilla oli aivan järkyttävän kuuma, ei mikään ihme sinäänsä - mittari näytti +30 astetta! 

Ai mikä kesäfiilis?

7 comments:

  1. voin tulla sinu oppaaks jyväskylää et löydät jc.n 8)

    ReplyDelete
  2. hihii :D mä oon selvittäny jo osotteen, edistyksellistä...

    ReplyDelete
  3. noooo sitte:D sinne ei voi eksyää

    ReplyDelete
  4. oi ihanat noi korkkarit! :)

    ReplyDelete
  5. lottam
    no on! tosi peruskorkkarit kylläkin mut namit :)

    ReplyDelete
  6. Tuo pöllökoru, mistä se on? :)

    ReplyDelete
  7. Saara
    Ginasta löytyi :)

    ReplyDelete