6/05/2011

kuvattomia kuulumisia

ei kuvii tänään.
 
Vuos sitten tuntui ihan käsittämättömän siistiltä. Me oltiin vapaita, tukka takana ja elämä edessä ja sitä rataa. Se oli ysiluokka. Nyt musta on tullut vanha käppänälukiolainen - ei tunnu enää miltään :-D Päällimmäisenä tosin velloo ihana huojennus, kun koulujutut ei enää paina niskassa. Loman tarpeessa? Oi kyllä.

Mun päättäripäivä noudatti kirjottamatonta sääntöä suunnitelmat_kusee_aina, mut kaikesta säätämisestä huolimatta eilisestä jäi kuitenkin hyvä mieli. Mä kävelin ympäri tyhjiä tai vähemmän tyhjiä katuja kivojen ihmisten kans, join pahaa skumppaa ja nauroin. Sade yllätti, mut me juostiin vaan kovempaa ja mun päässä humisi. Mä söin iltapalaks poppareita ja nukuin kainalossa taas yhdet parhaat unet.

Mä teen edelleen kuolemaa tän hemmetin flunssan kans... Pää on taas niin kipee kurkusta puhumattakaan. Oaaa. Anyways, mulla alkaa huomenna työt ja pareis tulla vähän terveemmäks. 

Naurattaa, mun verbaalisuus todellakin loistaa tänään :-D nyt lopetan tähän ennen kuin tää postaus menee täyden shaiban puolelle MORO

No comments:

Post a Comment