6/07/2011

kuuma

00896
IMG_2339
IMG_2345
Täs on muuten ne mun perjantaina H&M:ltä ostamat kengät, sekä joskus aiemmin löytyneet Björn Borgin ihanat läpsyttimet.

IMG_2276
IMG_2229
IMG_2243

Voisin hokee ihanaaihanaaihanaa vaikka aamusta iltaan! Kesä on ihana.

Niin tai no, en tiiä mitkä mun fiilikset on aina aamusin kaheksan aikaan kun mä rämmin keskellä mettää sijaitsevalle aukealle töihin. Ihan hyvät kai :-D Mun työnkuvaan ainakin tän viikon ajan kuuluu siis parintuhannen puuntaimen istuttaminen tässä trooppisessa helteessä. Vielä aamutunteina ei tosin oo niin tukahduttavan kuuma, joten mitä aikasemmin nousee, sitä helpompi! Tää sitkeä flunssa tosin pistää vähän tökkimään ton aikaseenheräämisen kanssa... Mut joo, kuten mä sanoin tässä jokupäivä - mikään ei oo liian rankkaa, dollarin kuvat silmissä -meiningillä kun mennään! ;-D

Vaikka tuol metässä saa kulutettua aika monta tuntia, jää mulle loppupäivästä kuitenkin ihan kivasti aikaa tehdä kaikkee mitä lomalla lystääkään. Tänään mä yllätys sinäänsä löhösin vähän auringossa (♥). Kävin myös Anniinan ja Sonjan kans uittamassa ja riehuttamassa Millaa ja Moonaa rannassa, ts. seisomassa hyttysten syöttinä... Kuvista ehkä huomaa, et Moonaan on peritynyt jopa puolikkaan verran labbista. Aika samat labbisajatuksethan noilla taitaa ollakin (RUOKAA UIMAAN KAVEREITA JEE UIMAAN RIEHUTAAN) Milla onnistuu muuten näyttämään taas lähinnä lihapullalta tuollasen laiheliiniversion rinnalla...

Nyt mä voisin ettii jotain ruokaa ja alkaa sit oottelee pelireissulta takasin saapuvaa Pietiä. Toi ilta-aurinkokin vähän houkuttelis siirtyy pihan puolelle :) 

No comments:

Post a Comment