5/25/2011

kevätmyrskyn kastella

IMG_1154

IMG_1031

IMG_1193v

Mä olin nyt muutaman päivän ajan vähän saamaton saadakseni mitään järkevää postausta aikaiseksi. Eipä tässä kylläkään ees oo tapahtunu mitään erityisen mielenkiintosta :-D Vai onko... Mun päässä pyöri tänään monta juttua, mitä meinasin tulla kirjottaa tänne, mut jäljellä on enää pelkkä pelasin tennistä vesisateessa pietin huppari päällä. Huimaa.

Miks tuol pitää sataa koko ajan? Inhoon sitä, kun pyörän satula on aina märkä, kengät kastuu heinikossa, hiukset noudattaa omaa tahtoaan ja taivas on harmaa. Plää.

Moi vaan :-D Ei tässäkään postauksessa oo järjen häivää. Eikä kuviakaan liiemmin... Mä voisin tästä hipsiä vähän lukemaan - koeviikko alkaa huomenna sopivasti enkulla ja mulla lienee siinä sekä vähän muissakin aineissa vielä vähän hiomista. So long!

No comments:

Post a Comment