5/17/2011

it's sending me shivers

Mihin katosi se alkava kesä? Tahtoo auringon takasin :(
Mun kuningasidea tänäaamuna oli lähtee kouluun housuina mustien shortsien ja ohuiden ihonväristen sukkisten yhdistelmä, ja koska etenkin eilen oli niin hurjan kuuma, päätin jättää takinkin kotiin. Neljänmaissa kotiin kävellessäni sain sitten valittaa kohtaloani ja tutista jäätymispisteessä hampaita myöten... No ehkä mä vähän liiottelin, mutta pysyn sanassani, että tänään on ollu inhottavan kylmää alkuviikkoon verrattuna. 
Tossa mun supertaiteellisessa asukuvassa oon muuten vetäny jalkaani jo vähän lämpimämmät housut torstien sijaan.

Mun suuri tai vähemmän suuri projekti näin kesän alkajaisiksi on saada tuo talven aikana itsensä melko tuhtiin kuntoon saattanut koira hiukan solakoitumaan. Siispä mä oon tässä parina päivänä suunnannut suorinta tietä tähän lähelle yhteen pieneen venerantaan, missä Milla saa puljata sydämensä kyllyydestä ja noutaa keppiä samalla karistaen vähän niitä kiloja. Tänään sinne rantaan mennessäni mä otin kamerankin mukaan, mutta jo ensimmäistä kuvaa tarkentaessa akku ilmoitti olevansa tyhmä ja siihen jäi mun hienojen kuvien ottaminen. Jospa mä vaikka huomenna varmistaisin akun olleen latauksessa tarpeeks pitkään ja saisin joitakin kelpo-otoksia :)

Joku hullu muuten oli sukeltelemassa siellä O_o no, jotkut on hivenen karaistuneempaa sakkia.

64869

Multa ei tänään irtoo parempaa kuvapläjäystä, sorgens.

No comments:

Post a Comment