5/17/2011

head feels twice the size

Huhhuh. Aattelin tulla tekee tällasen äärimmäisen turhan postauksen tylsistyttämään kaikki kuoliaiksi :) Mun pää on totaalisesti räjähtämispisteessä ja oon jo tovin ettiny kuumeisesti jotain särkylääkkeen virkaa toimittavaa nappia tästä taloudesta.

Mä kävin Millan kans umpimetsälenkillä suuntavaistoa kehittämässä, jotenkin mä tykkään aika usein poiketa tieltä ja mennä rämpimään mitä kammottavimpiin ryteikköihin. Siellä voi olla ihan vaan yksin ja antaa koiran painella siellä missä se mieluiten painelee - mutaojissa, pusikoissa, kaislikoissa, soissa... Tosi mielenkiintoinen partti mun päivästä.

Mielenkiintoisuus jatkuu - mä askartelin eilen vanhasta pahvilaatikosta neulanreikäkameran fyssantunnin ohjeiden mukaan. Odotukset oli korkeella, mua kiinnosti nähdä miten se loota oikeesti toimii. Nähtävästi mä en kuitenkaan onnistunut, se laatikko on koettanut eilisillasta asti ottaa kuvaa mariskoolista tuolla pöydällä, mutta...  Äh.

Joo ja nää kuvatkin on jotain tosi upeaa... Naurattaa.
Mä meen nukkuu.

IMG_0667

IMG_0452

IMG_0546
miks mun hiukset näyttää tolta

tiedostan sen kyllä, et oon tosi velho tässä bloggaamisessa, mut miten ihmeessä toi it's sending me shivers -teksti väittää olevansa kirjoitettu viimetorstain sijaan tänään? Ei tajuu.

2 comments:

  1. Aivan älyttömän ihania kuvia !! Lukijaksi =)

    ReplyDelete
  2. ää, kiitti! :)

    ReplyDelete