5/30/2011

elämä lyhyt, hemmetin pitkä matikka

IMG_1590
IMG_1524
IMG_1578
IMG_0038

Pelottaa. Kammottaa. Hui. Epätoivo valtaa mut ennenku edes yritän vääntää jotain noita matikan kertaustehtäviä... Hyvin menee. Mun tehokasta lukemista edesauttaa suuresti se, ettei mulla ole edes matikan kirjaa :-D Pietin tehdessä tänään lähtöö meiltä mä sulloin reippaana kirjani sen kamojen sekaan. Sinne meni se... No, onhan mulla epämääränen läjä muistareita, laskin ja maoli, niillä mennään :-D niin ja unohtamatta tietenkään mun loistavaa loogista sovelluskykyäni. Tota :-D

Kuvat ei taida taaskaan okein kulkea käsikädessä tekstin aiheen kanssa, mut siinäpähän ovat. Siin on jotain räpsyjä viikonlopulta ja muuta mukavaa.

5 comments:

  1. jään seuraan, tosi kiva blogi!

    juuliannan.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sul on ihana blogi, ihania kuvia ymsymsyms.. :) Ihana toi ben&jerry's purkki edellises postaukses :)

    http://nennq.blogspot.com/

    Aloin lukijaks ;)

    ReplyDelete
  3. juulianna & nennq
    wii, kiitosta vaan molemmille :-)

    ReplyDelete
  4. ihana toi sun nuttura<: miten sen teet? :D muutenki kivoja kuvia sulla <:

    http://sini-lovespics.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. sini
    yleensä mä vaan vähän pörrötän hiuksii ja sit kiepautan ne nutturalle yhellä ponnarilla :) jos jaksan, niin väsäilen pinnien avulla hienomman.

    ReplyDelete