5/19/2011

ei sun täydy mennä, mä voisin olla sun elämä

7890

Oon niin väsyny! Koulussa mä sain taistella pitääkseni silmät auki viimosten tuntien ajan. Monta tärkeetä asiaa tais mennä multa täysin ohi, mikä on tietty hienoa ensviikolla alkavaa koeviikkoa ajatellen (kauhistellen...)

Kotona mä nukahin Pietin kainaloo ja vietin siellä jonkun tovin.
Oleminen on nannaa.

Iltaa kohden mä virkistyin ja piipahdin ostamassa itelleni mustavalkoraitasukkikset! Öö :-D Selitys lienee kollaasin ekassa kuvassa - mä sain tällä viikolla kutsun Marin luo pienimuotosiin partyihin ja pukukoodi oli yksinkertainen: black and white. Kivaa :) Huomenna mä siis suuntaan parin muun seepran vanavedessä sinne.

Huh, mulla on yllätys sentään pari läksyy tossa oottamassa. Taistelu silmäluomia vastaan alkakoon jälleen...

2 comments:

  1. btw, tosi hieno v.i.p. kortti :-)

    ReplyDelete
  2. nii, kukahan sen on taiteillu ;)

    ReplyDelete