4/11/2011

valkoinen valo siroaa siniseksi


Koeviikko purkissa, kuvia koottu kollaaseihin ja ajatukset viimein sen verran järjestyksessä, et päädyin sluibailuiltani väsäämään postausta :) Mun bloggausinto taitaa edelleen olla vähän kateissa... No, sitä odotellessa. Mä pysyn edelleen suunnitelmassa nimeltä postaa sillon kun järkevää juttua riittää.

Muutama koe on palautettu jo, mukaanlukien fysiikka, joka niistä lähes sataprosenttisista epäilyistä huolimatta meni läpi! 6+. Pisteitä ropisi epämääräsistä ajatuksenpätkistä ja hienoista havainnollistamiskuvista siis ihan riittävästi.


Mitähän mä tänään oon tehny... Olin koulussa tekemässä hissankokeen ja kuuntelemassa tunneilla saksanmongerusta ja faktoja aaltoliikkeistä, jumitin kotona kera Pietin ja söin äsken liikaa dominokeksejä. 

Ulkona on muuten ihan vaarallisen kevät jo! Ai nam ♥ Tiet on kuivia, ihanaa. Milla on kuitenkin haka löytämään kaikki ojat sunmuut läävät jotka on täynnä kuraa ja vettä... Tänään se toimi erittäin rodunomasesti, ja ennenkun mä ehdin hihnasta nykästä, niin koko pulla lillui onnellisena jossain lammikossa sohjon keskellä. Sen koko tyhmä naama oikeen loisti onnesta, VETTÄ ♥__♥

Olin muuten viikonloppuna himmailee Pietin luona. Kamera tarttui mukaan, ja onneks tarttuikin! Sain ikuistettua aivan ylisöpön kuvan Ticosta hiiren kanssa 8) 



Tossa ylempänä on muuten mun viikko sitten H&M:ltä ostama hame sekä Body Shopin hamppurasva (<3) ja greippikuorinta-aine.
Alempana on äitin Amsterdmista tuomia tuliaisia; headphone ja Hard Rock Café -paita, mini-Moleskinevihkoja (<3) ja sit mun taannoin ostamani H&M:n sormus.


No comments:

Post a Comment