4/18/2011

true or false, it may be...

Tulipa sitten tänään viimein postitettua tuo kesätyöhakemus! Toivonmukaan mä siis löydän itteni jossain vaiheessa kesää ensisijaisen toiveen mukaisesti erinäisistä apuohjaustehtävistä, jotka käsittää sisällään esimerkiks uimakoulua. Voi kyllä olla et mun melko täyteenbuukatun kesä-heinäkuun vaihteen takia tuo kyseinen homma voi mennä sivusuun, mut sit tilalle tulee jotain muuta! Jos tulee...

Mulla ois muuten korkea aika ruveta herättelemään mun horrokseen vaipunutta soittotaitoa. Meijän musiikinryhmän on tarkotus vetästä kevätjuhlassa vastalakitetuille ylioppilaille Maailma on sun, ja mulle siunaantui rooli synan takana. hehets :DD Nää on taas näitä hetkiä, kun manailen meidän ajasta iäisyyteen siirtynyttä vanhaa pianoa. Sen on korvannut metrinmittanen kaatopaikkakunnossa oleva rotisko, a.k.a. Yamahan säälittävä sähköurkutsydeemi. Sillä mä oon koettanut tapailla jotenkuten ko. biisin sointukulkua, välttävällä menestyksellä. Saa nähdä mitä tästä tulee, toivottavasti jotain salonkikelposta kuitenkin!

Teen muuten tässä parhaillaan H&M-tilausta, josta löytyy havainnollistava kuva alempaa (:D). Lisäks mulla on epätoivosen etsinnän alla tollaset American Flag -converset, himottais! 

Mä taidan tästä pikkuhiljaa availla saksan- ja enkunkirjoja, ja läksypuristuksen jälkeen alkaa suunnitella simahtamista. Tschüs!


No comments:

Post a Comment