4/27/2011

talk to no one

Plää, mulla ei oo nyt kovin verbaalisesti lahjakas olo, mut puserran tähän nyt tiivistetysti tän päivän toiminnalliset kuviot - ja ostokset!

Meijän liikkatunti piti tänään sisällään jotain sellasta kuin kuntonyrkkeilyy Wisa-Areenalla. Hikisten nyrkkeilyhanskojen, varvashipan, ihmerepeilyn ja kuntopiirinkin täyteisen tunnin aikana mulle ei kerennyt syttyä palavaa halua ko. lajia kohtaan... Tuli kylläkin taas huomattuu miten rapakunnossa oon uinnin lopettamisen jäljiltä :-D 

Jäin tämän jälkeen kaaapunkii pyöriskelemään Pieti seuranani, ja munkaan tarttu niin mulle ku tollekin muutama kiva ostos :) 

Nyt voisin (yllätys sinäänsä) todeta, että vieressä oottaa pino tekemättömiä läksyjä... Voisin ehkä yrittää tajuta ainakin noista matikan logiikka-höpinöistä jotain, jos mielin päästä kurssin lävite :-D


Musta ja puuterinvärinen löllötoppi H&M, arskat ja pinnit Glitter

tops

IMG_9906

IMG_9910

IMG_9927

7 comments:

  1. kivoja kuvia :>
    http://charmantrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ihanat noi aurinkolasit!(: mikä kamera sulla on?(:

    ReplyDelete
  3. mari
    Kiitos :)

    sini
    Mä tykkään myös! :) kamera on Canonin EOS 450D, putkia löytyy muutama.

    ReplyDelete
  4. ihanat nää aurinkolasit!! mistä ne on? oon ettiny just tollasia ihanuuksi :3 ja tää vimppa kuva ihanaa :))

    ReplyDelete
  5. Roosa
    Ne on glitteristä, makso noin kympin :)ja kiitti :---)

    ReplyDelete
  6. aaaaivan ihana toi viimone kuva:)

    ReplyDelete
  7. saara
    nokiitti:) ei kyl musta..

    ReplyDelete