4/25/2011

summer's here!

IMG_9854

IMG_9856

IMG_9862

cloth

IMG_9883m

Tosiaan, mulla on pelottavan kesäinen fiilis! Lojuin äsken kuistilla suoraan auringon alla H&M-kuvaston ja muiden lehtien, kameran, arskojen, koiran ja pörriäisten kanssa ja yritin tajuta, et ne loputtomat lumisateet ja hyytävä kylmyys ovat osuvasti menneen talven lumia. Kuin nopeesti aika onkaan taas mennyt? Mä niin ootan sitä, kun kouluhommat saa viimein heittää kaapin ja mielen perimmäisiin nurkkiin ja on lupa ottaa aurinkoo vaikka koko päivä!

Lukuunottamatta tota ihanaa auringossa tsillausta oon ollu tänään ahkera, johtunee ehkä mm. tän sään tuomasta mahtavasta fiiliksestä... Heräsin aamulla tarpeeks ajoissa ja kävin lenkillä (ilman koiraa = reipasta etenemistä ilman jumitusta ja odottelua), jonka jälkeen tein pienimuotosen käsi-vatsa-selkä-treenin. Sen jälkeen houkutti ruveta leipoo jotain, ja tein kääretortun - jonka onnistumisesta ei sitten puhutakaan :-D

Nyt mua odottais ehkä liuta fyssan tehtäviä, joita tuli pääsiäiseks ihan tuhti paketti. Ehkä mä kuitenkin onnistun sluibaa ne jotenkin ja löydän itteni pian taas tuolta pihalta makoilemasta... :P

1 comment:

  1. Ihana toi koiran kuva! :D Ja sul on tosi kivat hiukset!

    ReplyDelete