4/06/2011

i follow rivers

Tässä tuskin kannattaa tottua et mä olisin joka välissä kertomassa mitä mun elämään kuuluu :D Tosiaan, koeviikko on pitäny mut melko lukutoukkana viimepäivinä (...or not). Takana on nyt mantsa, joka oli ihan mukiinmenevä suoritus, sekä eilinen fyssa, josta ei tee mieli edes puhua. Parhaiten mä sen hemmetin kolmetuntisen aikana onnistuin niissä taidokkaissa kysymysmerkeissä, joita piirtelin turhankin monen tehtävän lomaan muka osottamaan sitä, etten itekään tiedä mitä soopaa mä sinne väänsin. Huhhuh :D Nyt parhaillaan mä yritän saada jotain selkoa kaunokirjallisuuden saloista dataamisen muodossa. Totanoin...

Lauantaista sunnuntaihin mä hyppelin siis Mikkelin tienoilla Lindan luona. Naurattaa vieläkin, että meidän suunnittelema yötön yö päättömän hihhuloinnin merkeissä käsitti todellisuudessa kahden leffan leffaillan sohvalla vilttien välissä, kasvonaamioita, vähän valokuvia ja aivan tuhottomasti herkkuja. Me simahdettiin yhteistuumin sohvalle ja mä nukuin koko yön sikiöasennossa siinä nurkassa. Oli ihanaa vaan lojua ja jutella kaikkee enemmän ja vähemmän turhanpäivästä.

Mun rahatilanne hupeni lauantaina myös hiukan, ja luultavasti esittelen niitä ostoksia seuraavassa postauksessa. En oo saanu niistä vielä kelpuutettavia kuvia. Tässä on nyt viikonlopulta jotain otoksia :) 

Pitemmittä puheitta mä taidan tästä painua äikän käsikirjan saattelemana unten maille.  


ps. tää on päivämäärästä huolimatta kirjotettu eilisiltana, julkastu vasta tänään pienien ongelmien takia




No comments:

Post a Comment