4/21/2011

forget what we're told

Neljän päivän loma! Tää tulee niin tarpeen. Tässä jaksossa keskiviikko ja torstai on molemmat ihan kamalii päiviä ja kotiin raahauduttuani mä en osaa kuin haukotella. Etenkin tänäinen torstai oli sieltä kamalimmasta päästä, kun oli kuuliaisesti raahauduttava kirkkoon kahdeksaks ja sen perään neljään asti toinen toistaan puuduttavampia tunteja koulussa. Todista että nolla on pienempi kuin yksi.

Mulla ei oo mitään erikoisempia suunnitelmia pääsiäiseks, lauantain oon menossa Pietille ja sunnuntaina tarkotuksena ois mennä mökille, huisii :D Huomenna tsillaamista ;)

Mä en muuten saanut sitä kesätyötä, ylläripylläri. Kesän menot sattu juuri väärään kohtaan mun epäilyjä mukaillen. Toisena vaihtoehtona mulla taitaa olla kaksviikkonen päiväkodissa, oh jeesh. Vastausta sieltä ei toistaseks oo vielä kuulunu, odotellaan.

Nyt mun kiirastorstai jatkuu keittiön puolella tortillojen väsäämisen parissa, hejsan!





No comments:

Post a Comment