4/01/2011

blue blue sky

Perjantai. Ei mulla oo mitään suurempaa stooria kerrottavana just nyt. Oon vaan lojunu ja suunnitellu pitkin päivää kaivavani fyssan kirjan esiin ja alottavani pänttäämisen. Suunnitelma odottaa toteutumistaan edelleen... Mä oon aina pyhittäny perjantain yksinkertasesti pelkälle tsillailulle ja niskasta-kii-asenne on todellakin hukassa tällä hetkellä :D 


Tätä mun tehokasta lukemista edesauttaa tosi paljon se, et huomenissa on tarkotus majottautua Lindalle tyttöjenillan merkeissä, hubaa! Lukemisen sijaan vähän ruokaa, leffoja, höpöttelyä, naurukuolemia ja viel vähän ruokaa. Jospa sieltä myöskin irtois jotain mielekkäämpää kuvamateriaalia näiden millanaamojen ja kenkäposejen sijaan... 8)


Kiitos ja kuittaus, nyt mä ehkä voisin pakottaa itteni ymmärtämään edes jokusen asian sieltä lämpöopin ihmeellisestä maailmasta! 






No comments:

Post a Comment