3/26/2011

in my eyes

Pysyn sanassani, kun sanoin etten tosiaan postaa joka välissä :-D Mut joo, ehkä mä pääsen pikkuhiljaa vauhtiin! Sanoin tos et aion kertoo joitakin juttuja itestäni, ja oon miettinyt näitä juttuja tässä viikon aikana. Päädyin vääntämään tälläsen 100 things about me -listan, ei huhhuh sanon minä, mut eiköhän tuosta jotain saa irti :)

1. nimi on Maisa, jossei se jotain kautta ole käynyt selväksi jo
2. asun niin pienes paikassa että sitä tuskin tarvii ees mainita
2. oon lukion ekalla tällä hetkellä
3. mun perheeseen kuuluu äiti, iskä ja veli
4. ja joo, seurustellut oon tässä viimoset 2 vuotta
5. hienosti pyyhkii ja pieti on kaikkein tärkein ihminen mun elämässä nyt :)
6. meil on täysin pimeitä juttuja, joita kukaan muu ei ikinä pysty tajuumaan - se on just parasta ♥
7. on mulla myös koira, Milla, musta versio labradorinnoutajasta. maailman tyhmin mut samalla parhain koira ikinä
8. oon harrastanut uintia 6 vuotta, josta 5 vuotta kilpauintia
9. lopetin kun lukio alkoi, ymmärrettävää toki näin aikaavievän harrastuksen kohalla
10. mua harmittaa, etten oo osannu arvostaa uimista kuin vasta jälkeenpäin. toisinaan mä kaipaan sitä ykstoikkosta kaakeleiden katselua...
11. valokuvaaminen on rakkaus ♥
12. uskollinen ystävä Canon EOS 450D kulkee mukana melkeinpä minne vaan
13. pianonsoitto on myös lähellä sydäntä, tosin se on nykysin melko hankalaa, kun meidän piano myytiin pois (NYYH)
14. mistä johtunee mun soittotaidon totaalinen ruostuminen, se on kyllä luultavasti heräteltävissä joka kerta kun vaan päästän sormet koskettimille
15. on mulla toinenkin uskollinen ystävä, pinkki iPod Nano - musiikkia tulee siis myös kuunneltua ihan kiitettävästi
16. mun musiikkimaku on tosi vaihteleva, välillä tajuttoman laaja, välillä taas en tykkää melkein mistään. kyllästyn biiseihin myös tosi helposti - ärsyttävää
17. mut nothing else mattersin saattelemana oon jaksanu nukahtaa jo monen monta vuotta!
18. illan virkku, aamun torkku pätee muhun paremmin kuin hyvin.
19. musta on ihanaa nukahtaa tylsän leffan ääreen
20. ...ja kainaloon...
21. muutenkin nukkuminen on aika tosi let's go
22. oon mestari sotkemaan mun huoneen
23. ja mestari oon myös avainten hävittämisessä - oon kuukauden sisään hävittäny mun koulukaapin avaimen, kotiavaimen, ja tällä hetkellä en pelottavaa kyllä muista mihin oon meidän vara-avaimen jättänyt
24. oon huono ottamaan itteeni niskasta kiinni
25. mulla on korallinväriset kynnet tällä hetkellä
26. tykkään hamstrata valokuvia, leikata kuvii lehdistä ja liimata niitä mun seinälle
27. etenkin vanhat mustavalkokuvat - ihania
28. mulla on siniset silmät ja ruskeet hiukset
29. olin viime syyslomaan asti "ikuinen" blondi. eka yritys värjätä ruskeeks tuotti tuloksenaan mulle punertavaan taittavat hiukset - hyi, ei sopinu yhtään



30. suunnitelmissa on vaalentaa taas hiukan tätä kuontaloo kesäks
31. mun huoneessa on ruskee-beiget seinät. ne kyllästyttää mua, haluisin niistä kokonaan valkoset
32. muumit on ihania. katoin niitä pienenä aina ja toisinaan katon edelleen
33. mun lempivuodenaika on se aika keväästä, kun asfaltti on kuiva ja ulkona tarkenee kevyemmis vaatteissa 
34. converset kuuluu lempikenkiin. mulla on neljät tällä hetkellä
35. pukeudun oikeestaan aika tavallisesti. tylsästi ja tavallisesti. ei siitä sen enempää siis
36. lukeminen on huippuu, varsinkin jos kirjaan pystyy uppoutumaan täysillä
37. luin viimeeks da vinci koodin - aivan mahtava, suosittelen!
38. mä en tiedä mikä musta tulee isona. arkkitehti polttelee, samaten joku toimittajan tapainen, mut kumpikaan ei tarpeeks
39. mun lemppari-irtokarkkeja on ne mustat ja punaset veneet!!
40. tykkään neulomisesta, mut mun työt jää aina kesken ja se on typerää se
41. dataaminen öisin on kivaa
42. tilaan demiä. wou
43. mä oon luonteeltani aika empaattinen ja välillä ehkä turhankin kiltti, mut myös vittumainen ja ärsyttävä jos siltä tuntuu
44. oon myös haka selittämisessä ja höpöttämisessä, hohhoijaa
45. omasta mielestäni oon liian pitkä. 160 cm ois unelmapituus
46. en tykkää ihmisistä, jotka on piripintaan täynnä itteään tai kuvittelee pärjäävänsä elämässä pätemällä ja olemalla liikaa esillä
47. mua inhottaa myös miehet, jotka on kuvottavan sovinistisia. tuli mieleen putouksen timo harjakainen - menee vähän yli hilseen mun kohalla
48. selaan hesarin läpi aamusin aina kun vaan kerkeen
49. nuorempana tykkäsin hurjasti esiintymisestä ja taisinpa jopa haaveilla näyttelijän urasta
50. mut vimeaikoina oon huomannut olevani aivan järkyttävän esiintymiskammoinen. 
51. oon siis hirmunen jännittäjä, etenkin täysin normaaleissa tilanteissa. öö..
52. tykkään kirjottamisesta. se tunne kun inspiraatio iskee ja sormet juoksee näppiksellä... ♥
53. mun puhelin on kaks vuotta vanha Nokian E66
54. ja koneena toimii musta miniläppäri, millaset me saatiin koulun piikkiin lukion alkaessa. pienen paikan etuja!
55. mulla on kerättynä melkein kaikki muumimukit tuol kaapissa
56. mulla on 13 serkkua
57. pahin pelko on joku menettäminen tai et mun läheisille käy jotain, myöskin veri ja kaikki muu kuvottava inhottaa kovasti. ja ahtaat paikat
58. mut korkeita paikkoja en kammoa, päin vastoin!
59. mulla on tällä hetkellä skinsin kakkoskauden läpikatsominen meneillään
60. rooibostee = ♥
61. kahvi on pahaa, en oo ikinä osannu tykätä siitä
62. tykkään shoppailla yksin
63. ja välillä tykkään kans vaan olla yksin
64. mut en vois elää ilman kaikkia ihmisiä mun ympärillä
65. juokseminen lujaa kuulokkeet korvissa on parasta sillon, kun kaikki vituttaa jumalattomasti
65. käyn joo lenkillä ja salikortti löytyy myös
66. mulla on aika taipuisat hiukset
67. ruskettunut iho on ihana. mä rusketun aika hitaasti
68. oon käynyt isoskoulutuksen
69. ja kesällä odottaa ensimmäinen ripari-isostelu, toivottavasti!
70. oma ripari oli mahtava kokemus
71. kokeilin äsken mun kaikkia vanhoja mekkoja ja mä todellakin mahduin mekkoon, mikä mulla oli kutosluokan kevätjuhlassa päällä! herranjestas
72. tykkään legginsseistä, isoista t-paidoista, pipoista, topeista, ruutupaidoista ja villasukista. muun muassa






73. mä en ikinä löydä täydellisiä farkkuja, koska mulla on niin huononmalliset jalat. ne mitkä istuu muuten, ei mene hampaat irvessäkään kiinni ja toistepäin
74. siispä mä yleensä oon aina kaventanu mun kaikki farkut
75. mutta drdenim oli löytö! täydellistä, ei siitä sen enempää. nyt riittää farkkuhöpötys
76. mulla ei oo lempiväriä, se vaihtelee mielialan mukaan
77. kohta alkaa koeviikko ja mun kuuluisa " sen seuraavan jakson pänttäys" on vähän repsahtanut taas...
78. mä luen pitkää matikkaa ja fysiikkaa
79. ja aion kirjottaa ne, muista kirjotettavista ei ole vielä harmainta hajua
80. tykkään samoilla metsissä koiran kans
81. jopa iltasin, vaikka on pimeetä. Milla on mun kuudes aisti; nään heti, jos se kuulee tai näkee jotain epäilyttävää, ja voinkin sit luikkia ajoissa kaikkia mörköjä ja pedareita karkuun :-)
82. mä oon suunnitellut mulle ja Millalle monet kerrat huikaisevaa TOKO-uraa tai muuta vastaavaa, mut en tiiä onko se sittenkään meidän juttu



83. koirat on siis tosi lähellä mun sydäntä, vaikken mä mikään harrastajaluonne henkeen ja vereen olekaan
84. mulla oli pienenä akvaario ja annoin jokaiselle kalalle nimen
85. perjantai on viikon paras päivä
86. herkkumonsterin pikkujugurtit on parhaita
87. mun pankkikortissa on kasetin kuva
88. Longchampin laukut on kivoja
89. mulla on parempi kieli- kuin matikkapää
90. öisin on siistiä katella tähtiä
91. mä meen yleensä nukkumaan viimeisenä meidän taloudessa



92. tykkään nilkkasukista
93. ja body shopin huulirasvoista
94. oon syntynyt lokakuussa 1994

95. annan paljon vanhoja vaatteita mun serkulle. silti mun kaappi pursuaa sellasia vaatteita, joita en käytä, eikä ne osaa päätyä sieltä poiskaan.
96. pieti tulee kohta meille ja tuo karkkii!
97. mun herkkuu tällä hetkellä on riisimurot ja mansikkakeitto :D

98. oikeestaan mä oon aika tavallinen tyyppi josta toiset tykkää ja toiset ei ollenkaan
99. kirjotin tätä kaks päivää
100. ja tunnetusti tässä lukee vaan murto-osa siitä, mitä mä oon ja miten mä elän

No comments:

Post a Comment