3/21/2011

hello again

Eli joo, täällä ollaan taas! Tein comebackin ton pienimuotosen hengähdystauon jälkeen tällein ihan uusissa puitteissa. Lyhyesti sanottuna; mun vanha blogi alkoi tökkiä pahasti jotenkin joka kantilta. Ulkoasu, tekstit, epämääränen ajatustenjuoksu... Johtunee inspiraationpuutteesta, jota mä nyt oon kuitenkin tässä parin kuukauden aikana ehtiny keräämään jo hiukan takasin! Päätin siis alottaa koko homman ihan alusta, puhtaalta pöydältä. Saa nähdä mitä tästäkään tulee, mut toivottavasti jotain kehittyneempää kuin ennen :)

Mä en luultavasti aio postailla tänne joka välissä tai muutenkaan tehdä tästä mitään elämäntapaa. Kirjotan sillon ku juttua tulee, kerron mun tavanomasesta elämästä ja kaipa tunkasen tänne vähän kuviakin :)

Ehkä tähän on nyt sepustettu tällänen sopiva alkupuhe... Jatkossa mä varmaan kerron pienesti itestäni tai jotain vastaavaa. Toivottavasti joku kiinnostuu!

No comments:

Post a Comment